Gedrag en Gehoorzaamheid

Na de V.E.G. kun je nog verder in de gehoorzaamheid. We spreken dan al echt over sport.
Dit begint bij het club G&G-Beginners. Dit is een cursus als voorbereiding op de landelijke Cynophilia examens. Het club G&G-B heeft hetzelfde examen als het landelijke G&G-B maar wordt nog vertrouwd door onze eigen instructeurs afgenomen. Als men hiervoor slaagt volgt de cursus G&G-B voor het landelijke examen. Dit wordt door de vereniging aangevraagd en er komt dan een keurmeester van Cynophilia het examen afnemen.
Hierna kan men door naar het G&G I en G&G II. Ook het G&G III behoort tot de mogelijkheden. Alleen is het bij ons op de vereniging nog nooit voor gekomen.

Ook bestaat de mogelijkheid om gehoorzaamheidswedstrijden te gaan lopen. We zullen de cursisten daar ook graag in ondersteunen. De vereniging kan voor de combinatie een startlicentie aanvragen.

Terug naar cursusoverzicht